Lite halvsur

Ja nu är jag inte på världens bästa humör. Domningarna i tungan och runt munnen gör mej sur. Blir jobbigare och jobbigare att prata tydligt och inte sluddra så folk inte hör vad jag säger. Men man behöver inte känna sej dum om man måste säga: Vad sa du!! Det gör jag hela tiden till folk. Vete fan om MS sätter sej på hörseln också för jag tycker jag hör illa också. Synen krånglar också ibland.

Är ju lysande, man varken hör eller ser eller kan prata ordentligt 😦
Ah, det löser sej väl. Humöret blir säkert bättre när jag får adventspynta i helgen. Blir lottdragning först på lördag förmiddag och sen ska det städas, hängas upp julgardiner, sättas upp stakar och slingor.

image

Har handlat på mej lite julblommor idag som ska placeras ut också. Det ska bli toppenkul att adventspynta.

Lämna en kommentar