Aaaaaaj

Gissa var jag var idag…..

image

Burr…..

image

Ja här sitter jag och hackar tänder

image

Jag HATAR verkligen att gå till tandläkaren. Men det gick bra. Jag tar alltid bedövning. Idag tog den verkligen. Kände inte om käften var öppen eller stängd. Det var på samma sida där kinden och tungan normalt sätt är domnade. Vet inte om det var därför som det blev en sån effekt.

Nu har det släppt alla fall. Ja själva bedövningen. Domningen är allt kvar 😦 Den är förmodligen där för att stanna. När jag lite moloket sa det till dr i tfn sist så sa han käckt. Man ska aldrig säga aldrig. Han hade haft en MS patient vars domning försvann efter 10 år 🙂

Ok, ja men då finns det ju hopp förstås 😉

Hur står det till med intellektet när man solar så det ser ut som man varit i slagsmål på näsan?

image

Lite pinsamt att vara så dum i kolan.

Här är dom senaste inköpen i grönt.

image

En ny necessär….

image

Och bestick som jag ska ha på altanen.

Nu finns det DRIVOR med limegröna grejer. Jag var lite före min tid tror jag 😉

Idag har jag fått flera bra napp med vinster till lotteriet. Men jag säger inget förrän det ligger i brevlådan. I morgon ska jag alla fall träffa en känd deckarförfattarinna och få lite böcker 😉

Lämna en kommentar