Min insamling

När jag fick min MS diagnos 2012 så kände jag att jag ville göra nånting som skulle kännas bra och meningsfullt. Det blev liksom en trigger att lägga fokus på att göra nåt bra av hela situationen. Nu har jag hållit på många år och är oerhört stolt att ha fått ihop så mycket pengar till viktig forskning.

Det skulle ju dock inte ha gått utan alla generösa vänner och bekanta som gång på gång är med på mina insamlingar, event och försäljningar av allt möjligt.

Insamlingen är just nu uppe i 346.600 kr och fortsätter ticka på. Snart dags att höja målet igen.

https://insamling.hjarnfonden.se/fundraisers/helens-vanner1345

Just nu passar jag på att ha en födelsedagsinsamling. Facebook brukar föreslå att man har det till förmån för olika organisationer. Eftersom Hjärnfonden står mig nära och jag har en egen insamling där så blir det såklart den som gäller för min del. I år fyller jag jämt, säger inte vad, men det är en del. Har lite produkter som jag tänker att jag lottar ut bland alla som är med och skänker en slant. Det blir ju lite roligare då. Kul att kunna ge igen lite till alla som är så generösa och bidrar till att min insamling har så mycket pengar.

Lämna en kommentar