Ensam hemma

Ikväll ska Björn och en kompis gå och lyssna på trubadursonen som spelar på en krog ikväll. Trist att missa en spelning men det är lite mycket nu framöver. Vaknade och kände mej som en urvriden disktrasa så det är nog bäst att vila lite. Är ganska skönt att vara ensam hemma en kväll.

Nu har jag läst ut böckerna jag köpte på bokmässan. Ja jag köpte ju bara två stycken så det var fort gjort.

Den tredje boken i serien ”Torka aldrig tårar utan handskar” av Jonas Gardell.

image

Ja jag säger bara, läs böckerna och se serien som nu finns på dvd.

Nästa bok är Magdalena Graafs ”Mitt perfekta liv” Den är oerhört rolig men alldeles för kort. Man läser ut den på nolltid 🙂

image

Nu har jag köpt 4 st julklappar till så nu känns det lite bättre 😉

Kommentarer till: "Ensam hemma" (3)

  1. Torka aldrig…såg jag när den gick på TV. Jättebra!
    Mitt perfekta liv kanske vore något efter den senast lästa tegelstenen, som inte var så lättsam…
    Julklappar!?! Nää, inte i oktober!;-)!

    • Hehe nä dom flesta väntar nog ett tag med julklappar. Jag tycker det är skönt att vara igång.

      • Min dotter fyller nästa söndag, så nu har jag haft fullt upp med presenter till henne. Sedan pausar jag ett tag innan julklappsinköpen.

Lämna en kommentar