Härdsmälta i skallen

Idag körde vi järnet med dom s k Rekolistorna. Det är vad jag i huvudsak kommer att jobba med på min nya tjänst. Jag kände en lätt panik då jag insåg att när dagen var slut så var det meningen att jag skulle kunna det där och jag kände mej INTE  säker på långa vägar. Ja jag vet inte om jag är ovanligt trög eller om det var lite för lite tid avsatt till att lära sig det där. En kombination kanske, ha ha ha.

Oavsett så var min chef snäll nog att ge mej två extra dagar så jag kan känna mej lite mer säker innan Anneli slutar och jag är lämnad åt mitt öde. Men jag har lite tur, min son har jobbat extra hos Anneli i flera år och kan dom där listorna ganska bra så jag kan ju alltid muta honom att kvista över och hjälpa mej om jag kör totalt fast.

I morgon har jag bjudit hem mina arbetskamrater på korvgrillning så då blir det lite party igen. Det var ju inte alla som kunde/ville komma men vi blir ett gäng alla fall. Grilla korv, dricka öl, tävla i 5-kamp och vädret ska visst bli bättre så det känns kanon.

Lämna en kommentar